خدمات پس از فروش

مجموعه خدمات پس از فروش ، شرکت ایگل (لوازم خانگی آشپزخانه ) ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مواردی را به اطلاع شما مصرف کنندگان محترم می رساند.
در فضای رقابتی کنونی در عرصه تولید و عرضه لوازم خانگی ، شرکت ایگل نه تنها تولید محصولات با کیفیت را مزیت نمی داند بلکه ارائه محصولات با کیفیت را جزو وظایف ذاتی خود دانسته و استفاده از محصولات با کیفیت را حق مسلم و اولیه هر شهروند این مرز و بوم می داند.
لذا شرکت ایگل ، جهت تضمین کیفیت محصولات خود با تشکیل واحد خدمات پس از فروش سعی در رفع دغدغه های کیفی محصولات خود در اذهان مصرف کنندگان غیر ایرانی و علی الخصوص ایرانی این برند دارد. تا با ارائه خدماتی نوین ، به روز و علمی خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی در طول استفاده از محصولات این برند را ایجاد کند.
ما در شرکت ایگل ، بر آنیم تا تفاوت و برتری خود از برندهای محترم دیگر در این عرصه را با تولید محصولات و ارائه خدمات نوین ، استفاده از تکنولوژی های به روز و استفاده از خلاقیت واحدهای تحقیق و توسعه مان به منصه ظهور برسانیم .
شرکت ایگل با بیش از  ۳۶۹ واحد ارائه خدمات پس از فروش در ۳۴۹ شهر کشور از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات پس از فروش در این صنعت می باشد.
لذا نحوه و شرایط بهره مندی از گارانتی محصولات این برند را به اطلاع خانواده بزرگ ایگل می رساند:
  1. مدت زمان گارانتی محصولات ۲۴ ماه می باشد.
  ۲ . بازگشایی کارتن محصول ، نصب ، راه اندازی و تعمیر محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از   فروش انجام شود.
  1. کارت ضمانت محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش تکمیل و تایید گردد.
  2. گارانتی طلایی محصولات یکماه می باشد. که در صورت ایجاد ایراد کیفی تا یکماه پس از نصب محصول شرکت متعهد به تعویض محصول می باشد.
۵ . گارانتی محصولات در دوره گارانتی صرفا شامل تعویض قطعه می باشد.
۶ . کلیه قطعات و متعلقات غیر مصرفی محصولات شامل گارانتی می باشد ، منوط بر اینکه به هنگام بروز مشکل ایراد از کیفیت قطعات شرکت باشد و بر اثر عوامل بیرونی مانند استفاده ناصحیح مصرف کننده از محصول ، نوسانات برق شهری ، اعمال ضربه توسط اجسام خارجی و تعمیر قطعه توسط افراد غیر مجاز دچار آسیب نشده باشد.
 هر گونه نصب و تعمیر محصولات می بایست صرفا از طریق دفتر مرکزی خدمات پس از فروش هماهنگ گردد.
شماره تماس های ۰۲۱۶۵۶۸۳۷۳۹ و ۰۹۱۲۰۶۱۰۲۰۷  واحد خدمات پس از فروش در کلیه روزهای کاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر آماده دریافت اطلاعات ، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما مصرف کنندگان محترم می باشد.