خدمات پس از فروش

مجموعه خدمات پس از فروش شرکت ایگل (لوازم خانگی آشپزخانه ) ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مواردی را به اطلاع شما مصرف کنندگان محترم می رساند.

در فضای رقابتی کنونی در عرصه تولید و عرضه لوازم خانگی ، شرکت ایگل نه تنها تولید محصولات با کیفیت را مزیت نمی داند بلکه ارائه محصولات با کیفیت را جزو وظایف ذاتی خود دانسته و استفاده از محصولات با کیفیت را حق مسلم و اولیه هر شهروند این مرز و بوم می داند.

لذا شرکت ایگل ، جهت تضمین کیفیت محصولات خود با تشکیل واحد خدمات پس از فروش سعی در رفع دغدغه های کیفی محصولات خود در اذهان مصرف کنندگان غیر ایرانی و علی الخصوص ایرانی این برند دارد. تا با ارائه خدماتی نوین ، به روز و علمی خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی در طول استفاده از محصولات این برند را ایجاد کند.

ما در شرکت ایگل ، بر آنیم تا تفاوت و برتری خود از برندهای محترم دیگر در این عرصه را با تولید محصولات و ارائه خدمات نوین ، استفاده از تکنولوژی های به روز و استفاده از خلاقیت واحدهای تحقیق و توسعه مان به منصه ظهور برسانیم .

شرکت ایگل با بیش از  32 نمایندگی در سراسر کشور، 99 نوع محصول متمایز از برند دیگر و 60 نیروی خدمت گذار خدمات پس از فروش از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات پس از فروش در این صنعت می باشد.

لذا نحوه و شرایط بهره مندی از گارانتی محصولات این برند را به اطلاع خانواده بزرگ ایگل می رساند:

  • مدت زمان گارانتی محصولات ۲۴ ماه می باشد.
  •  بازگشایی کارتن محصول ، نصب ، راه اندازی و تعمیر محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از   فروش انجام شود.
  • کارت ضمانت محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش تکمیل و تایید گردد.
  • چنانجه در 2 ماه اولیه نصب، هرگونه ایراد کیفی به محصول وارد باشد کلیه هزینه های آن اعم از دستمزد، ایاب و ذهاب به عهده شرکت می باشد. بعد از 2 ماه از زمان نصب محصول، نماینده موظف است در ارتباط با هزینه ها، ایاب و ذهاب و اجرت تعمیر را از مشتری دریافت نماید و فقط ارائه قطعه به عهده شرکت می باشد.

  • گارانتی محصولات در دوره گارانتی صرفا شامل تعویض قطعه می باشد.

کلیه قطعات و متعلقات غیر مصرفی محصولات شامل گارانتی می باشد، منوط بر اینکه به هنگام بروز مشکل ایراد از کیفیت قطعات شرکت باشد و بر اثر عوامل بیرونی مانند استفاده ناصحیح مصرف کننده از محصول، نوسانات برق شهری، اعمال ضربه توسط اجسام خارجی و تعمیر قطعه توسط افراد غیر مجاز دچار آسیب نشده باشد.

 هر گونه نصب و تعمیر محصولات می بایست صرفا از طریق دفتر مرکزی خدمات پس از فروش هماهنگ گردد.

فرم شکایت مشتری

فرم شکایت

اطلاعات مشتری:(ضروری)
(ضروری)
آدرس

مشتری گرامی خواهشمند است نام محصول خریداری شده را انتخاب نمایید:(ضروری)
MM slash DD slash YYYY

مشتری گرامی خواهشمند است نوع شکایت خود را مشخص کنید.
نوع شکایت(ضروری)

فرم نظرسنجی مشتری

فرم نظرسنجی

آیا اطلاع رسانی شرکت در خصوص خدمات قابل ارائه مناسب است؟(ضروری)
آیا انعطاف پذیری شرکت در پذیرش خواسته های شما مناسب است؟(ضروری)
میزان علاقه مندی شما جهت هماری مجدد با شرکت ما چگونه است؟(ضروری)
سرعت پاسخگویی پرسنل ما به استعلام شما چگونه است؟(ضروری)
میزان پیگیری ما در به سرانجام رساندن سفارشات شما چگونه است؟(ضروری)
به نظر شما تعرفه خدمات ارائه شده شرکت ما در مقایسه با سایر رقبا چگونه است؟(ضروری)
آیا آراستگی و برخورد اجتماعی پرسنل راضی کننده بوده است؟(ضروری)
شماره تماس های ۰۲۱۶۵۶۸۳۷۳۹ و ۰۹۱۲۰۶۱۰۲۰۷  واحد خدمات پس از فروش در کلیه روزهای کاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر آماده دریافت اطلاعات ، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما مصرف کنندگان محترم می باشد.