خدمات پس از فروش
مجموعه خدمات پس از فروش شرکت ایگل (لوازم خانگی آشپزخانه ) ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مواردی را به اطلاع شما مصرف کنندگان محترم می رساند.
در فضای رقابتی کنونی در عرصه تولید و عرضه لوازم خانگی ، شرکت ایگل نه تنها تولید محصولات با کیفیت را مزیت نمی داند بلکه ارائه محصولات با کیفیت را جزو وظایف ذاتی خود دانسته و استفاده از محصولات با کیفیت را حق مسلم و اولیه هر شهروند این مرز و بوم می داند.
لذا شرکت ایگل ، جهت تضمین کیفیت محصولات خود با تشکیل واحد خدمات پس از فروش سعی در رفع دغدغه های کیفی محصولات خود در اذهان مصرف کنندگان غیر ایرانی و علی الخصوص ایرانی این برند دارد. تا با ارائه خدماتی نوین ، به روز و علمی خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی در طول استفاده از محصولات این برند را ایجاد کند.
ما در شرکت ایگل ، بر آنیم تا تفاوت و برتری خود از برندهای محترم دیگر در این عرصه را با تولید محصولات و ارائه خدمات نوین ، استفاده از تکنولوژی های به روز و استفاده از خلاقیت واحدهای تحقیق و توسعه مان به منصه ظهور برسانیم .
شرکت ایگل با بیش از 32 نمایندگی در سراسر کشور، 99 نوع محصول متمایز از برند دیگر و 60 نیروی خدمت گذار خدمات پس از فروش از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات پس از فروش در این صنعت می باشد.
لذا نحوه و شرایط بهره مندی از گارانتی محصولات این برند را به اطلاع خانواده بزرگ ایگل می رساند:
- مدت زمان گارانتی محصولات ۲۴ ماه می باشد.
- بازگشایی کارتن محصول ، نصب ، راه اندازی و تعمیر محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش انجام شود.
- کارت ضمانت محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش تکمیل و تایید گردد.
چنانجه در 2 ماه اولیه نصب، هرگونه ایراد کیفی به محصول وارد باشد کلیه هزینه های آن اعم از دستمزد، ایاب و ذهاب به عهده شرکت می باشد. بعد از 2 ماه از زمان نصب محصول، نماینده موظف است در ارتباط با هزینه ها، ایاب و ذهاب و اجرت تعمیر را از مشتری دریافت نماید و فقط ارائه قطعه به عهده شرکت می باشد.
- گارانتی محصولات در دوره گارانتی صرفا شامل تعویض قطعه می باشد.
کلیه قطعات و متعلقات غیر مصرفی محصولات شامل گارانتی می باشد، منوط بر اینکه به هنگام بروز مشکل ایراد از کیفیت قطعات شرکت باشد و بر اثر عوامل بیرونی مانند استفاده ناصحیح مصرف کننده از محصول، نوسانات برق شهری، اعمال ضربه توسط اجسام خارجی و تعمیر قطعه توسط افراد غیر مجاز دچار آسیب نشده باشد.
هر گونه نصب و تعمیر محصولات می بایست صرفا از طریق دفتر مرکزی خدمات پس از فروش هماهنگ گردد.