خدمات پس از فروش

مجموعه خدمات پس از فروش شرکت ایگل (لوازم خانگی آشپزخانه ) ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مواردی را به اطلاع شما مصرف کنندگان محترم می رساند.

در فضای رقابتی کنونی در عرصه تولید و عرضه لوازم خانگی ، شرکت ایگل نه تنها تولید محصولات با کیفیت را مزیت نمی داند بلکه ارائه محصولات با کیفیت را جزو وظایف ذاتی خود دانسته و استفاده از محصولات با کیفیت را حق مسلم و اولیه هر شهروند این مرز و بوم می داند.

لذا شرکت ایگل ، جهت تضمین کیفیت محصولات خود با تشکیل واحد خدمات پس از فروش سعی در رفع دغدغه های کیفی محصولات خود در اذهان مصرف کنندگان غیر ایرانی و علی الخصوص ایرانی این برند دارد. تا با ارائه خدماتی نوین ، به روز و علمی خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی در طول استفاده از محصولات این برند را ایجاد کند.

ما در شرکت ایگل ، بر آنیم تا تفاوت و برتری خود از برندهای محترم دیگر در این عرصه را با تولید محصولات و ارائه خدمات نوین ، استفاده از تکنولوژی های به روز و استفاده از خلاقیت واحدهای تحقیق و توسعه مان به منصه ظهور برسانیم .

شرکت ایگل با بیش از  32 نمایندگی در سراسر کشور، 99 نوع محصول متمایز از برند دیگر و 60 نیروی خدمت گذار خدمات پس از فروش از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات پس از فروش در این صنعت می باشد.

لذا نحوه و شرایط بهره مندی از گارانتی محصولات این برند را به اطلاع خانواده بزرگ ایگل می رساند:

  • مدت زمان گارانتی محصولات ۲۴ ماه می باشد.
  •  بازگشایی کارتن محصول ، نصب ، راه اندازی و تعمیر محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از   فروش انجام شود.
  • کارت ضمانت محصول توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش تکمیل و تایید گردد.
  • چنانجه در 2 ماه اولیه نصب، هرگونه ایراد کیفی به محصول وارد باشد کلیه هزینه های آن اعم از دستمزد، ایاب و ذهاب به عهده شرکت می باشد. بعد از 2 ماه از زمان نصب محصول، نماینده موظف است در ارتباط با هزینه ها، ایاب و ذهاب و اجرت تعمیر را از مشتری دریافت نماید و فقط ارائه قطعه به عهده شرکت می باشد.

  • گارانتی محصولات در دوره گارانتی صرفا شامل تعویض قطعه می باشد.

کلیه قطعات و متعلقات غیر مصرفی محصولات شامل گارانتی می باشد، منوط بر اینکه به هنگام بروز مشکل ایراد از کیفیت قطعات شرکت باشد و بر اثر عوامل بیرونی مانند استفاده ناصحیح مصرف کننده از محصول، نوسانات برق شهری، اعمال ضربه توسط اجسام خارجی و تعمیر قطعه توسط افراد غیر مجاز دچار آسیب نشده باشد.

 هر گونه نصب و تعمیر محصولات می بایست صرفا از طریق دفتر مرکزی خدمات پس از فروش هماهنگ گردد.

شماره تماس های ۰۲۱۶۵۶۸۳۷۳۹ و ۰۹۱۲۰۶۱۰۲۰۷  واحد خدمات پس از فروش در کلیه روزهای کاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر آماده دریافت اطلاعات ، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما مصرف کنندگان محترم می باشد.